۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۸

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

قیمت آجیل عید در شیراز اعلام شد/انواع آجیل زیر ۲۰۰ هزار تومان

قیمت آجیل عید در شیراز اعلام شد/انواع آجیل زیر ۲۰۰ هزار تومان

شیراز- رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی استان فارس گفت: براساس آخرین تصمیم گیری ها قیمت گذاری آجیل نوروز مشخص شده و تا پایان نوروز افزایش قیمت نخواهیم داشت.

عبدالله رزاق‌منش در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در راستای افزایش نظارت‌ها امکان افزایش قیمت وجود نخواهد داشت و با واحدهای متخلفی که اقدام به افزایش قیمت کنند از طریق مراجع قانونی برخورد صورت می‌گیرد البته این در حالی است که قیمت خشکبار در سطح استان نوسانی ندارد.

وی در ادامه یادآور شد: بر اساس آخرین قیمت گذاری برای نوروز قیمت هر کیلو آجیل ۴ مغز از کمترین قیمت یعنی ۱۲۸ هزار تومان و در بیشترین قیمت ۱۹۸ هزار تومان تعیین شده است این در حالی است که در آجیل ۶ مغز این قیمت گذاری از ۱۱۹ هزار تومان تا ۱۷۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

او در ادامه یادآور شد: قیمت هر کیلوگرم پسته کله قوچی و پسته اکبری از ۲۲۰ هزار تومان تا ۲۸۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رئیس اتحادیه توزیع کنندگان مواد غذایی، بهداشتی و خشکبار شیراز در خصوص قیمت گذاری سایر خشکبار نیز تصریح کرد: قیمت پسته احمد آقایی از ۱۹۰ هزار تومان، ۲۳۰ هزار تومان و ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده و قیمت هر کیلو پسته فندوقی ۱۶۰ هزار تومان، ۱۹۰ هزار تومان و ۲۱۰ هزار تومان بر اساس نوع کیفیت قیمت گذاری شده است.

وی ادامه داد: قیمت گذاری هر کیلو مغز بادام از ۲۹۶ هزار تومان تا ۳۱۸ هزار تومان اعلام شده و این قیمت گذاری در بادام خارجی از ۲۱۸ هزار تومان تا ۲۵۹ هزار تومان نرخ گذاری شده است.

کد خبر 5170899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha